Je laatste bezoek was Het is nu do 09 sep 2010 - 20:36

Antwoord op onderwerp  [ 248 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 21 sep 2006 - 22:04 
Donateur 2006 t/m 2010

Provincie: Utrecht
Type smart: fortwo (451) Passion 62kW Benzine
Volgens autobild krijgt de fortwo een seq. 5 bak (dus geen 6e meer) maar dit is nog niet bevestigd. Verder komt het motortje van ca 700 cc uit de Mitsu I erin.

Offline Profiel E-mail  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 21 sep 2006 - 22:23 
Donateur 2005

Leuk dat er nu duidelijkere foto's zijn. Ik vind de opzet niet onaardig. Zeker de buitenzijde en het glazen dak zien er degelijker uit. Maar schrik wel een beetje van de lelijke grijze kleur (waarom niet mooi zwart?) en het ontbreken van een afsluitbaar dashboardkastje...Ook vind ik de ventilatieroosters te opvallend nu. Ook de platte stand van het stuur valt op. En lijkt het of is de bagageruimte nauwelijks groter? De auto zal een verbetering zijn maar of het genoeg is....ik hou zo mijn grote twijfels, maar hoop dat ik het fout heb....

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 21 sep 2006 - 22:27 

[ia5f72d]Grootst aantal gebruikers online was 48 op Do 21 Sep 2006 - 21:18[/ia5f72d]

Wat een paar fotootjes allemaal kan doen he...

Offline Profiel E-mail  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 21 sep 2006 - 22:30 
Donateur 2006 t/m 2010

Provincie: Noord-Holland
Type smart: fortwo coupé Passion 700cc (450)
[quote2ee251="Remco"][i2ee251]Grootst aantal gebruikers online was 48 op Do 21 Sep 2006 - 21:18[/i2ee251]

Wat een paar fotootjes allemaal kan doen he...[/quote2ee251]

zekers, maar hij is dan ook erg gaaf zo op het eerste gezicht. :cool: :cool:

Offline Profiel E-mail  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 21 sep 2006 - 22:34 
Donateur 2006 t/m 2010

Provincie: Utrecht
Type smart: fortwo (451) Passion 62kW Benzine
[quote94bc38="ronjhe"]Leuk dat er nu duidelijkere foto's zijn. Ik vind de opzet niet onaardig. Zeker de buitenzijde en het glazen dak zien er degelijker uit. Maar schrik wel een beetje van de lelijke grijze kleur (waarom niet mooi zwart?) en het ontbreken van een afsluitbaar dashboardkastje...Ook vind ik de ventilatieroosters te opvallend nu. Ook de platte stand van het stuur valt op. En lijkt het of is de bagageruimte nauwelijks groter? De auto zal een verbetering zijn maar of het genoeg is....ik hou zo mijn grote twijfels, maar hoop dat ik het fout heb....[/quote94bc38]

De smart is ook maar iets gegroeid, dus het is niet zo gek dat ie geen ruimere kofferbak heeft. Het zit m vooral in de neus die schijnt langer te zijn.

Offline Profiel E-mail  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 21 sep 2006 - 23:15 

:cheer: :clap: :gek: :thumbsupc: :applaus: :thumbsup: Ik vind hem veel mooier dan ik had verwacht :wub:
Ben wel heeeeeel benieuwd wat de prijs van de cabrio-uitvoering gaat worden :cool: Als de prijzen een beetje redelijk gehouden worden moet dit toch een verkooptopper worden? :P

Offline Profiel E-mail  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 21 sep 2006 - 23:25 
Donateur 2006 t/m 2007

:klets: :klets: hoe hebben ze zoiets kunnen bedenken. vind het dashbord maar helemaal niks. doet erg goedkoop aan vind ik dan he wat ik op de foto's kan zien. nu afwachten hoe de nieuwe fortwo werkelijk uitziet als hij in de showroom staan.

Offline Profiel E-mail  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 21 sep 2006 - 23:37 

[quote524f42="ben169"]:klets: :klets: hoe hebben ze zoiets kunnen bedenken. vind het dashbord maar helemaal niks. doet erg goedkoop aan vind ik dan he wat ik op de foto's kan zien. nu afwachten hoe de nieuwe fortwo werkelijk uitziet als hij in de showroom staan.[/quote524f42]

Je vind het huidige dashboard van hoge kwaliteit? :shock: Zo zie je maar hoe smaken verschillen: gelukkig maar, anders koopt iedereen een smart en vallen smartrijders niet meer op ;)

Offline Profiel E-mail  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 sep 2006 - 00:12 
Donateur 2005

[quote="ROELTJE"][quote0dbe25="ben169"]
Je vind het huidige dashboard van hoge kwaliteit? :shock: Zo zie je maar hoe smaken verschillen: gelukkig maar, [b0dbe25]anders koopt iedereen een smart en vallen smartrijders niet meer op [/b0dbe25] ;)[/quote0dbe25] Tja, altijd aardige opmerking...maar als dit de realiteit wordt is er over 2 jaar geen smart meer...en ja hoewel basic vind ik het huidige dashboard meer stijl hebben.... Dit nieuwe past meer bij een jeep-achtig voertuig, een 4x4... maar wie weet komt die uitvoering er ook nog wel ;)

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 sep 2006 - 07:43 

En hoeveel gaat 'ie groeien. Meestal wordt elke opvolger van een auto een stukje groter. Vraag me ook af wat 'ie gaat wegen. Iemand iets vernomen?

Groeten,
J@@P

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 sep 2006 - 07:49 
Donateur 2005 t/m 2010

Provincie: Zuid-Holland
Type smart: fortwo (451) Passion 52kW Benzine
17 cm!

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 sep 2006 - 09:28 
Donateur 2005 t/m 2010

Leuk die commentaren.
Ik dacht bij de foto's ook meteen , waar heb ik die bakken onder het stuur eerder gezien. idd. erg Panda-achtig.
Wat me wel opvalt is dat de gordels niet meer in de stoelleuning verwerkt zijn. Heeel erg jammer als dat waar is. Als er iets prettig is is dat het wel, je hoefde nooit ver te grijpen.
Ook hoop ik dat de achterkant van de stoelen van hard materiaal zijn zodat niet alles gelijk in je rug prikt als je een noodstop moet maken. Ik vondt de metalen kuipstoelen zeker met de korte kont een soort van veilig gevoel geven.
Voor de rest wel weer lekker (retro) smart. Er zijn idd. een aantal dingen vanuit die concept jeepje overgenomen, en ik weet niet of ik die elementen nou zo mooi vondt. (Zeg maar hoekig fantasieloos amerikaans.)

Afin, we gaan het meemaken, kan altijd nog een Aygo gaan halen.

Online Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 sep 2006 - 09:55 

Type smart: Ex-smartrijder
8)

Ik heb de foto`s nu al een aantal keren bekeken en ik vindt het toch echt wel een fortwo!
Hij/zij ziet er goed uit en blijft toch heel herkenbaar als smart!
Dat was voor ons toch ook een van de redenen om een smart aan te schaffen, je een beetje van de grijze massa afscheiden, natuurlijk tellen ook de lage gebruikskosten mee!
Als er een andere smartie wordt aangeschaft(voorlopig niet hij is net glansrijk met nieuwe banden door de apk gekomen) zal het waarschijnlijk een diesel worden gezien het feit dat ik 24000km per jaar rijdt met de smart.

Groetjes Emiel & Andrea

Offline Profiel E-mail  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 sep 2006 - 10:25 

Hoe meer ik er naar kijk hoe gaver ik hem ga vinden, zoveel handigere dingen. Alleen al die bediening voor de ramen, nu ook voor het rechterraam. Het schijnt dat de productiekosten ook flink naar beneden zijn, dus maybe redden ze smart zo. Ik denk niet dat het weg gaat. Zo'n succes in veel steden. denk aan Rome. Ik las net weer dat ze toch verwachten dat hij in Parijs op de salon staat, omdat er nu al veel naar buiten komt en er daar veel pers is. Maarja zoniet, het is zo 9 november.
En jaaaaaaaa ik wil hem; NU! :-)

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 sep 2006 - 10:29 
Donateur 2006

Het valt me heel erg mee, nu nog een verschuifbare asbak zoals de ouwe panda had. 8)

Offline Profiel E-mail  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 sep 2006 - 10:43 
Donateur 2006

[quote1e395b="otto78"]Hoe meer ik er naar kijk hoe gaver ik hem ga vinden, zoveel handigere dingen.
En jaaaaaaaa ik wil hem; NU! :-)[/quote1e395b]Ik heb juist een beetje het tegenover gestelde... :roll:

Offline Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 sep 2006 - 10:51 
Donateur 2006 t/m 2008

Provincie: Limburg
Type smart: fortwo coupé Limited One 999cc (451)
Blij dat mijn zoektocht dit jaar naar een GOEDE cabrio niets heeft opgeleverd ,die nieuwe is een sprong voorwaarts.Als Roeltje nu ook een bestelt,rijden in het zuiden en het noorden van het land de eerste nieuwe cabrio's.
Denk dat de inruilprijzen van het huidige type nog meer kelderen.Is weer leuk voor de beginnende jonge Smartrijder. :yay:

Offline Profiel E-mail  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 sep 2006 - 11:04 

Type smart: Ex-smartrijder
:cool:

Zo is dat prof: elk nadeel hep zijn voordeel!

Groetjes Emiel & Andrea

Offline Profiel E-mail  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 sep 2006 - 11:41 
Donateur 2006 t/m 2007

Tja,

Ik mis wel dat van binnen uit te openen luchtrooster onder voorruit zoals bij de 2cv of de Renault 4.

Pol

Offline Profiel E-mail  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 sep 2006 - 11:43 
Donateur 2006 t/m 2007

**smile**,

Was een geintje h

Offline Profiel E-mail  

Antwoord op onderwerp  [ 248 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende